Result is out ! :(


Assalamualaikum.

Result final exam keluar dah semalam. And i'm not quite satisfied by it hmm. Sedih kot, especially when ada je yang dapat dean list result hukhuk. Sedih. Sangat. But i know, my result equal to my efforts. Dah aku tak usaha banyak, tak banyak lah yang aku dapat.

"Dunia kena seimbangkan dengan akhirat. Akademik is not the only things that matter. Kena fikir jugak afterlife. Nanti nak menghadap Tuhan, nak cakap gane? Study, solat, zikir. Ingat, kuatkan jugak amalan hati."

1 comment:

Anonymous said...

Hi Nabilah, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@zalora.com.my. I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)